dinsdag 5 mei 2015

Over mij

Met mijn Groningse nuchtere inslag en mijn liefde voor vormen en kleuren, illustreer ik aan de eettafel in een piepklein huisje in Leiden. Mijn kinderen, kunst, het web en alle mooie dingen om mij heen inspireren mij en geven een grote boost tijdens het ontwerpen. Ik vind het daarom ook leuk om processen vast te leggen in een blog. Nu sta ik op een keerpunt in mijn werk. Ik merk dat het tijd word om nieuwe stijlen van illustreren te gaan ontdekken. In deze blog neem ik jullie mee en laat ik zien wat mij inspireerd welke stijlen ik aan het onderzoeken ben en welke mooie momenten ik waardevol vind om met iedereen te delen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus geef gerust jouw mening of plaats een reactie bij mijn berichten.

Liefs Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten